onsdag 30 mars 2011

Twitterworkshop


Det var roligt att ha twitterworkshop tillsammans med er och jag blev ännu mer övertygad om att använda twitter vid kommande lärarworkshops, föreläsningar, utbildningar mm  i min tjänst på Mölndals utvecklingsenhet.

Här kommer de utlovade länktipsen med lite ytterligare information, repetition och länkar om användningsområde för twitter...





Förkorta en länk:


Populära hashtags just nu:

#merkateder
#Lgr11


För mig är twitter en härlig informationskälla och jag får dagliga användbara tips. Twittrar inte så ofta själv, men emellanåt när lusten faller på.
Ser redan fram emot nästa gång i Uppsala men så länge hoppas jag vi syns därute i vårtwittret...eller på facebook.

2 kommentarer:

  1. Tack Camilla!

    Du rockade på din lektion, tänk om man hade haft dig som lärare....

    SvaraRadera
  2. Tack för länken! Hoppas att guiden kom till användning!

    //Helen

    SvaraRadera